Συνέργειες προς όφελος των χρηστών: πώς οι Επαγγελματίες της Πληροφόρησης και οι Επαγγελματίες της Πληροφορικής καταργούν τα όρια
Περίληψη
Στις σύγχρονες βιβλιοθήκες είναι πρωταρχικός στόχος η παροχή μοντέρνων υπηρεσιών, οι οποίες θα πρέπει να αναπτυχθούν με τη χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογιών. Εν τω μεταξύ είναι γεγονός ότι μεγάλος χρόνος και χρήμα σπαταλιέται εξαιτίας των διαφωνιών που υπάρχουν μεταξύ των βιβλιοθηκονόμων και του προσωπικού IT. Κάτω από αυτό το πρίσμα, είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας εποικοδομητικής και παραγωγικής συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών αυτών. Το άρθρο αυτό παρουσιάζει τις γενικές αρχές στις οποίες θα πρέπει να βασιστεί μια επιτυχημένη συνεργασία των ομάδων αυτών με σκοπό την παροχή ικανοποιητικών υπηρεσιών στους χρήστες μιας Βιβλιοθήκης. Προτείνει τρόπους μείωσης και εξάλειψης των προβλημάτων επικοινωνίας με σκοπό τη βελτίωση υπαρχόντων ή την υλοποίηση νέων υπηρεσιών βασισμένων σε νέες τεχνολογίες. Τέλος, καταλήγει στη διαπίστωση ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο κατηγοριών του προσωπικού που αναφέρθηκαν, είναι απαραίτητη για να φέρει τις Βιβλιοθήκες σε μια νέα εποχή, μια συνεργασία που θα πρέπει να είναι πρωταρχικό θέμα του στρατηγικού σχεδιασμού τους.
Λέξεις κλειδιά
Πλήρες Κείμενο:
PDFΕισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.